2011年6月3日

USANA产品不含塑化剂



NO DEHP IN USANA PRODUCTS

Recent reports from Taiwan on the unapproved use of DEHP (Di-ethylhexyl phthalate) in numerous products, including several brands of Probiotics, Sports Drinks, and tablets have understandably caused much concern among consumers on the safety of the products they consume. DEHP is a plasticiser that has been used, among other unauthorised applications, to thicken liquids.

We would like to assure our Distributors and customers that we do not use DEHP in any of our products--nutritional supplements, foods or probiotic. USANA's choice of top-quality ingredients and our rigorous quality control procedures ensure that the products you trust are free from unapproved or dangerous additives. We continue to take pride in providing you with products of the highest standards of quality and safety.


USANA产品不含塑化剂

近来,台湾有多项报道关于不少产品添加了未经批准的塑化剂(DEHP),包括不同品牌的益生菌、运动饮料和药片,而引起消费者对所摄取的产品安全感到担忧。塑化剂,犹如其它未获批准的应用程序,是一种用来增浓液体的增塑剂。

我们在此向所有直销商和顾客保证,不论是我们的营养补充品、食品或益生菌,我们的产品是绝对没有使用塑化剂。USANA在制造产品的过程中选用高质量的成分和进行严谨的质控,以确保您所信赖的产品不含未经批准和有害的添加剂。能够为您提供最优良和安全的高素质产品,是我们的荣幸。


TIADA DEHP DI DALAM PRODUK-PRODUK USANA

Laporan-laporan dari Taiwan pada kebelakangan ini mengenai penggunaan DEHP (Di-ethylhexyl phthalate) yang tidak diluluskan di dalam pelbagai produk, termasuk beberapa jenama Probiotik, Minuman Sukan, dan tablet, telah menimbulkan kebimbangan di kalangan para pengguna terhadap keselamatan produk-produk yang diambil oleh mereka. DEHP, sepertimana aplikasi-aplikasi lain yang tidak dibenarkan, adalah “plasticiser” (bahan pelunak) yang digunakan untuk memekat cecair.

Kami ingin memberikan jaminan kepada para Pengedar dan Pelanggan bahawa kami tidak menggunakan DEHP di dalam semua produk kami, yang termasuk suplemen-suplemen nutrisi, makanan atau probiotik. USANA hanya menggunakan bahan-bahan yang berkualiti tinggi dan menjalankan prosedur kawalan kualiti yang tegas untuk memastikan produk-produk yang anda percayai bebas daripada bahan-bahan tambahan yang tidak diluluskan atau membahayakan. Kami tetap berasa bangga kerana dapat menawarkan anda produk-produk yang berkualiti tinggi dan selamat.

-- 

Thanks.

没有评论:

发表评论